Jdi na obsah Jdi na menu
 


Cvičení 2x2m 4/2020

4.DÍL

article preview

https://youtu.be/UNIj1i0Lhpw

Instruktoři by neměli být jako dopravní značky u silnice, které jen ukazují, ale sami osobně nikam nejdou. Připravili jsme pro Vás 4.díl cvičení na doma. Rozehřívací cviky si můžete nakombinovat z předchozích dílů a doporučuji každé cvičení provádět po dobu 30 sekundách ve 3 - 4 sériích. Procvičování technik provádějte 10 - 20 krát na každou stranu. Posilování cvičte 10 sekund v každé pozici bezprostředně za sebou ve 4 - 6 sériích. Samozřejmě je to pouze doporučení a vy si jednoduše zacvičte tak, aby jste si trénink užili a měli z něj radost. Držím Vám palce a pěsti ve vašem cvičení a těším se na trénink s Vámi...A víte co? BE SAFE,STAY AT HOME!❤TAEKWON
  <div class=  

 



Mail list



Archiv

Kalendář
<< březen >>
<< 2021 >>
Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Statistiky

Online: 12
Celkem: 634347
Měsíc: 23417
Den: 1088